UVJETI POSLOVANJA

OPĆE ODREDBE

WOWSHOP.hr služi kao prodajno mjesto tvrtke WOW d.o.o. (u daljnjem tekstu WOW). Ukoliko se ne slažete s navedenim uvjetima prodaje i niže navedenim uvjetima ili imate manje od 18 godina nemojte koristite ovu web trgovinu.

Korištenjem ovih internetskih stranica Krajnji korisnik / Kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima i svim ostalim stavkama poslovanja sastavljenih u skladu sa aktualnim Zakonom o zaštiti potrošača (ZZP) i Zakonom o obveznim odnosima (ZOO).

Uvjeti korištenja propisuju uvjete i pravila za krajnje korisnike i odnose se na korištenje internetske stranice WOWSHOP.hr. Korištenjem internetske stranice, krajnji korisnici iskazuju da se slažu s Općim uvjetima poslovanja i korištenja te pristaju na korištenje internetske stranice Erotic.hr u skladu s njima.

 

PRODAVATELJ:

WOW d.o.o za trgovinu i usluge (u daljnjem tekstu WOW), OIB: 47632471278 , MBS: 110041516, MB: 4133862, upisan u sudski registar Trgovačkog suda u Varaždinu pod brojem Tt-16/5632-2.

Sjedište: Marina Držića 2, 42000 Varaždin, Hrvatska.

tel: +385 42 555 282

e-mail: [email protected]

Temeljni kapital društva: 238.400,00 kuna / 31.641,12 € (fiksni tečaj konverzije 7.53450) uplaćen u cijelosti

Kranji korisnik je posjetitelj ovih stranica, a kupac je svaki posjetitelj stranica stariji od 18 godina, s prebivalištem/sjedištem u Republici Hrvatskoj, koji popuni elektronsku narudžbu te izvrši plaćanje putem kreditne kartice, opće uplatnice/virmana/internet bankarstva ili pouzećem.

WOWSHOP.hr je registrirana domena tvrtke WOW d.o.o.

WOW omogućuje korištenje usluga i sadržaja internetske stranice www.wowshop.hr koje je regulirano ovim Uvjetima korištenja.

Internet trgovina www.wowshop.hr kupcu omogućava kupnju svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja (osim ako na stranicama nije jasno navedeno da proizvod trenutno nije dostupan).

Sav sadržaj koji se nalazi na www.erotic.hr internetskoj stranici ekskluzivno je intelektualno vlasništvo tvrtke WOW i ne može se koristiti bez izričitog odobrenja nositelja autorskih prava te nositelja prava na žigovima i/ili dizajnu.

 

PREDUGOVORNE OBAVIJESTI

Sukladno članku 60. Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj mora Kupca na jasan i razumljiv način obavijestiti o:

  1. glavnim obilježjima proizvoda, u mjeri u kojoj je to prikladno s obzirom na proizvod te medij koji se koristi za prijenos obavijesti
  2. svojem nazivu i sjedištu, telefonskom broju, adresi elektroničke pošte te o drugim sredstvima mrežne komunikacije koja omogućuju pohranu vremena i komunikacije na trajnom mediju
  3. nazivu i sjedištu trgovca u čije ime i/ili za čiji račun nastupa
  4. adresi mjesta svojeg poslovanja odnosno adresi mjesta poslovanja trgovca u čije ime i/ili za čiji račun on nastupa, a na koju potrošač može nasloviti svoje pritužbe, ako je to mjesto različito od sjedišta iz točke 2. ovoga stavka
  5. maloprodajnoj cijeni proizvoda, a ako priroda proizvoda ne omogućava da cijena bude izračunata unaprijed, o načinu izračuna cijene te ostalim troškovima prijevoza, dostave ili poštanskih usluga odnosno o tome da ti troškovi mogu biti naplaćeni, ako ne mogu biti razumno izračunati unaprijed
  6. informaciji da je maloprodajna cijena personalizirana na osnovi sustava automatiziranog donošenja odluka
  7. troškovima uporabe sredstava daljinske komunikacije u svrhu sklapanja ugovora, ako se ti troškovi ne zaračunavaju po osnovnoj tarifi
  8. uvjetima plaćanja, uvjetima isporuke robe ili pružanja usluge, vremenu isporuke robe ili pružanja usluge te, ako postoji, načinu rješavanja potrošačkih pritužbi od strane trgovca
  9. uvjetima, rokovima i postupku izvršavanja prava na jednostrani raskid ugovora u slučajevima u kojima to pravo postoji
  10. obrascu za jednostrani raskid ugovora sukladno članku 81. stavku 1. ovoga Zakona, u slučajevima u kojima postoji pravo na jednostrani raskid
  11. tome da je potrošač dužan snositi troškove povrata robe, ako iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 79. ovoga Zakona, odnosno o troškovima povrata robe, ako kod ugovora sklopljenih na daljinu povrat robe zbog svoje prirode ne može biti izvršen poštom na uobičajen način
  12. tome da će, ako iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 79. ovoga Zakona nakon što je postavio zahtjev u skladu s člankom 68. ili člankom 77. ovoga Zakona, potrošač biti dužan platiti trgovcu razumni dio cijene sukladno članku 84. stavku 8. ovoga Zakona
  13. tome da se potrošač ne može koristiti pravom na jednostrani raskid ugovora iz članka 79. ovoga Zakona, u slučajevima u kojima je temeljem članka 86. ovoga Zakona to pravo isključeno odnosno o pretpostavkama pod kojima potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora
  14. postojanju odgovornosti za materijalne nedostatke robe odnosno odgovornosti za usklađenost digitalnog sadržaja i digitalnih usluga s ugovorom
  15. uslugama ili pomoći koji se potrošaču nude nakon prodaje te uvjetima korištenja tih usluga ili pomoći, ako ih trgovac pruža, kao i o eventualnim komercijalnim jamstvima koja su izdana uz robu
  16. postojanju odgovarajućih pravila postupanja trgovca
  17. trajanju ugovora, ako je ugovor sklopljen na određeno vrijeme, odnosno uvjetima otkaza ili raskida ugovora koji je sklopljen na neodređeno vrijeme odnosno koji se automatski produžuje
  18. minimalnom roku u kojem je potrošač vezan ugovorom, ako postoji
  19. pologu ili drugom financijskom osiguranju koje je potrošač na zahtjev trgovca dužan platiti ili pribaviti, kao i o uvjetima plaćanja toga pologa odnosno uvjetima pribavljanja drugog financijskog osiguranja
  20. funkcionalnosti robe s digitalnim elementima, digitalnog sadržaja i digitalnih usluga, uključujući potrebnim mjerama tehničke zaštite tih sadržaja
  21. kompatibilnost i interoperabilnosti robe s digitalnim elementima, digitalnog sadržaja i digitalnih usluga, za koju trgovac zna ili bi morao znati

Sve naprijed navedene obavijesti, tj. one koje su sukladno Zakonu o zaštiti potrošača neophodne, nalaze se u ovim Uvjetima kupnje.

 

KUPAC

U smislu ovih uvjeta prodaje, kupac je fizička ili pravna osoba koja naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i plati naručeni proizvod posredstvom web stranice erotic.hr.

Ukoliko su u podacima o kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se kupcem smatra pravna osoba, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlaštenom osobom kupca.

Kupac snosi odgovornost za točnost unesenih podataka prilikom ispunjavanja narudžbe te prilikom registracije.

Sukladno Zakonu o trgovini, osobama mlađim od 18 godina nije dozvoljeno pregledavanje ni kupovanje na internet stranicama www.wowshop.hr tvrtke WOW d.o.o. koje služe kao elektroničko prodajno mjesto.

 

CIJENE

WOW se obvezuje jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti iznos maloprodajne cijene sukladno članku 7. Zakona o zaštiti potrošača.

Valuta plaćanja je EURO (EUR). PDV je uračunat u cijenu.

Sve cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

U slučaju plaćanja Internet bankarstvom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

Izražene cijene na internet trgovini wowshop.hr vrijede za sve načine plaćanje (općom uplatnicom/internet bankarstvom, pouzećem, jednokratno i na rate plaćanje karticama Maestro, Visa, MasterCard, Diners)

 

NARUDŽBA I TRENUTAK SKLAPANJA UGOVORA

Naručivanje robe putem internet trgovine moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.

Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je prethodno pročitao i razumio Opće uvjete poslovanja te da je na iste pristao i da je upoznat da je to narudžba s obvezom plaćanja

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na slijedeće načine:

– Kreditnom karticom za koju www.wowshop.hr ima sklopljen ugovor o prihvaćanje

– E-bankingom

– Općom uplatom

– Pouzećem

Narudžba se smatra zaprimljenom u slučaju plaćanja kreditnom karticom – u trenutku kada www.erotic.hr dobije potvrdu autorizacije kreditne kartice kupca na iznos narudžbe ili slučaju plaćanja e-bankingom, općom uplatom i pouzećem – u trenutku kada www.erotic.hr elektroničkim putem zaprimi narudžbu

U trenutku kada je narudžba zaprimljena, WOW će elektronskim putem u obliku e-maila obavijestiti kupca o tome da je narudžba zaprimljena odnosno da je proizvod uspješno naručen.

Ukoliko kupac ne dobije obavijest iz prethodnog stavka, sugerira se provjeriti:

– Je li poruka u Junk/Spam folderu

– Je li mailbox pun

– Je li se artikli nalaze u košarici nakon prijave na stranicu www.wowshop.hr te ako nisu u tom slučaju kupac treba ponovite proces naručivanja

U slučaju plaćanja kreditnom karticom ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada WOW dobije potvrdu autorizacije kartice kupca na iznos narudžbe te kada skladištar prilikom pakiranja robe potvrdi da je naručeni proizvod raspoloživ na skladištu Nakon što je na skladištu proizvod zapakiran, WOW će elektronskim putem u obliku e-maila obavijestiti kupca da je kupio proizvod te da je proizvod poslan.

U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatom, ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada WOW zaprimi potvrdu da je iznos narudžbe uplaćen.

Ukoliko je proizvod naručen, a kao način plaćanja je odabran e-banking ili opća uplata, WOW se obvezuje rezervirati proizvod na skladištu u trajanju od 1 radna dana, ne uključujući subotu. Nakon isteka 1 radna dana od primitka narudžbe, WOW ne jamči za raspoloživost proizvoda.

Svi proizvodi navedeni na internet trgovini WOWSHOP.hr nalaze se na skladištu, te su raspoloživi za narudžbu u ograničenim količinama, ako drugačije nije navedeno. Ukoliko određeni proizvod nije raspoloživ, kupac će biti obaviješten te će mu biti ponuđen najsličniji zamjenski proizvod ili povrat novaca.

Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i narudžbe.

 

RAČUN / POTVRDA O SKLOPLJENOM UGOVORU

Račun koji će kupac primiti zajedno s naručenom robom predstavlja potvrdu o sklopljenom ugovoru te sadrži sve potrebne podatke prema ZZP.

 

NAČIN KUPNJE NA WEB SHOPU

Odabirom svakog proizvoda pored istog su ispisani detalji – ime proizvoda, kratak opis, cijena, količina te da li je dostupan na skladištu.

Odabirom pojedinog proizvoda isti se uvrštava u meni „ Moja košarica“.

Cijene istaknute na stranicama pored pojedinog proizvoda vrijede za sve oblike plaćanja i izražene su već uračunatim PDV-om.

Pristupom meniju „Moja košarica“ kupac dobije uvid u odabrane proizvode, njihovu količinu i cijenu.

Proizvod uvršten u „Moja košaricu“ kupuje se klikom na tipku „Kreni na plaćanje“.

Nakon pritiska na tipku „Kreni na plaćanje“, kupac pristupa u obrazac narudžbe u koji ste dužni upisati osobne podatke. Ukoliko se osobni podaci kupca razlikuju od osobnih podataka primatelja dužni ste odabirom navedene opcije točno naznačiti i podatke primatelja.

Cijena poštarine nije uključena u cijenu proizvoda.

Nakon primitka podataka iz narudžbe, na ekranu će biti istaknuta obavijest da je narudžba kupca zaprimljena, a kupac će o primitku narudžbe dobiti posebnu obavijest elektronskim putem na naznačenu e-mail adresu. U slučaju gore navedene uplate, kupac odgovara i snosi rizik za točnost i istinitost dostavljenih podataka s obzirom na to da će www.wowshop.hr izvršiti povrat sredstava sukladno dostavljenim podacima.

 

AKCIJSKA PRODAJA I KODOVI ZA POPUST

WOW će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju. Ti proizvodi će biti dostupni pod istim uvjetima svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene, točno specificirane skupine.

Nakon proteka roka akcijske prodaje, WOW neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.

WOW također povremeno daruje svim kupcima ili određenim kupcima (Facebook prijateljima ili newsletter pretplatnicima) kupone za posebne promocije, pogodnosti i sniženja. Kupon je najčešće jedna riječ ili niz znakova, za obračun popusta upišite točan tekst kupona u za to određenom mjestu u košarici i kliknite “PRIMJENI KUPON” – popust će se obračunati. Iskoristite ove pogodnosti prije nego završite vašu kupovinu.

Kuponi mogu biti ograničeni trajanjem i brojem korištenja. Također, popusti mogu biti primijenjeni samo na jedan proizvod ili na ograničen/određen izbor proizvoda.

Nije moguće koristiti više kupona odjednom.

Kuponi se ne mogu primijeniti na proizvode koji su već na akciji.

 

NAČIN PLAĆANJA

Plaćanje na WOWSHOP.hr moguće je na sljedeći način:

  • Pouzećem – plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja (GLS)
  • Virman – Internet bankarstvo / opća uplatnica
  • Karticama online – Wspay

Pouzećem – gotovinom prilikom preuzimanja

Ukoliko želite platiti dostavljaču prilikom preuzimanja paketa, molimo vas da prilikom narudžbe odaberete plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja.

Virman – Internet bankarstvo / opća uplatnica

Ukoliko plaćate virmanom / internet bankarstvom, pošiljku šaljemo nakon što je uplata vidljiva na našem žiro računu. Robu ne isporučujemo na temelju potvrde o uplati. Virmansko plaćanje možete odabrati u košarici nakon čega će na vaš email stići potvrda narudžbe i podaci potrebni za uplatu.

Karticama online:

WOWSHOP.hr omogućuje svojim kupcima plaćanje sljedećim kreditnim i debitnim karticama:

Jednokratno plaćanje:

  • Visa, MasterCard i Maestro svih banaka
  • Discover
  • Diners

Obročno plaćanje:

Minimalni iznos za plaćanje na rate iznosi 66,00 €, do maksimalno 12 rata, BESKAMATNO.

  • MasterCard i Visa kreditnim karticama Zagrebačke banke do 12 rata beskamatno
  • MasterCard i Visa Inspire, Visa Premium kreditnim karticama PBZ banke do 6 rata beskamatno
  • Diners kreditnim karticama Erste banke do 12 rata beskamatno
  • Maestro karticama Erste banke do 12 rata beskamatno
  • MB PLUS Maestro karticama Istarska kreditna banka, Jadranska banka, Kentbank, Kreditna banka Zagreb, Sberbank i Slatinska bankado 12 rata beskamatno

 

NAČINI DOSTAVE I ISPORUKE

Proizvode je moguće naručiti za dostavu na području Republike Hrvatske, prema uvjetima koji vrijede za svako područje dostave. Dostava na području Republike Hrvatske obavlja se putem dostavne službe koju je odabrao WOW.

U cijenu dostave uključeno je pakiranje proizvoda. U cijenu proizvoda nije uključena dostava, osim ukoliko nije drukčije naznačeno (naznaka „besplatna dostava“). WOW se obavezuje isporučiti naručeni proizvod najkasnije u roku od 15 dana od dana sklapanja ugovora. Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.

Kada WOW putem dostavne službe isporuči proizvod kupcu odnosno primatelju, kupac odnosno primatelj je dužan preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen. U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti, WOW ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.

 

NAČIN DOSTAVE

Wowahop.hr usluge dostave obavlja na području cijele Republike Hrvatske uključujući i otoke u suradnji sa GLS-om.

Svi će proizvodi biti zapakirani tako da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom transporta

Cijena dostave:

  1. Za narudžbe do 99,99 € iznosi 4,00 €
  2. Za narudžbe iznad 99,99 € BESPLATNO

 

VRIJEME DOSTAVE I ROKOVI ISPORUKE

GLS pakete isporučuje radnim danom od 08-18h.

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 13 sati obrađujemo isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba isti dan bila predana dostavnoj službi. U tom slučaju isporuku možete očekivati idućeg radnog dana.

Narudžbe nakon 13 sati radnim danom (osim petkom) predajemo dostavnoj službi sljedećega dana, dok se narudžbe od petka nakon 13 sati predaju ponedjeljkom. Ponedjeljkom obrađujemo i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje. Na vašu adresu stići će u utorak.

Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnicu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavnice od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Dakle, prije potpisivanja dostavnice, provjerite jesu li na paketu vidljiva kakva oštećenja nastala prilikom transporta. Ako jesu – nemojte preuzeti pošiljku i obavezno nas odmah kontaktirajte!

Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća.

 

OŠTEĆENJA U TRANSPORTU

Unatoč pažljivom pakiranju artikala, uvijek postoji mogućnost oštećenja prilikom transporta. Preporučamo da prilikom preuzimanja pošiljke obratite pažnju na sljedeće:

  • Prilikom preuzimanja pošiljke pomno pogledajte je li karton oštećen ili otvaran.
  • Pregledajte ljepljivu traku kojom je paket zapečaćen, te provjerite je li oštećena.

Sva eventualna oštećenja i nedostatke prijavite nam u najkraćem roku. Rok za prijavu je 24 sata od primitka paketa. Nepravilnosti koje nastanu u toku transporta možete nam dojaviti e-mailom na [email protected] ili telefonski, kako bismo problem što prije riješili.

 

REKLAMACIJE

Povrat i zamjena

Razumijemo da je putem interneta teže odabrati idealan proizvod, WOWSHOP.hr omogućuje povrate proizvoda u roku od 14 dana zakonsko pravo na jednostrani raskid ugovora.

Ukoliko niste zadovoljni s proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz povrat punog plaćenog iznosa, uključujući i iznos dostave ukoliko je naplaćen (samo za povrat cijele narudžbe).

Svi proizvodi koje se vraćaju moraju biti u original stanju bez oštećenja, kao i kompletnim priorom i ambalažom.

Trošak dostave do našeg skladišta za proizvode koje vraćate ili mijenjate snosite samostalno (poštom ili dostavnom službom), osim u slučaju povrata ili zamjene neispravnih proizvoda kada sve troškove snosimo WOW, isključivo GLS dostavnom službom.

Za povrate proizvoda u našem skladištu molimo da nas prethodno kontaktirate na tel: +385 42 555 282 ili e-mail: [email protected].

Napomene

  • Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni
  • Ukoliko želite povrat sredstva, uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa te broj računa (IBAN) na koji da izvršimo povrat sredstava, ako je isti plaćen „pouzećem“.Za druge načine plaćanja povrat sredstva se radi na isti način kako je plaćeno.
  • Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP), tj. nakon što zaprimimo proizvod na skladište
  • Prilikom povrata i zamjena ispravnih proizvoda, kupac je odgovoran da prikladno zapakira proizvod/e u kartonsku kutiju kako ne bi došlo do oštećenja proizvoda prilikom transporta. Ukoliko do oštećenja dođe jer kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćeni proizvodi zamotani u običan papir ili vrećicu) – povrat ili zamjena neće biti uvaženi.
  • Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
  • Proizvod/i koji su kupljeni i dostavljeni sa uključenim promotivnim poklonom, moraju biti vraćeni sa promotivnim poklonom kako bi ostvarili pravo na potpuni povrat za prvobitno kupljeni proizvod/e. Ukoliko želite zadržati proizvod koji ste u sklopu promocije dobili besplatno, iznos poklona možemo umanjiti od iznosa za povrat.

 

JAMSTVO

Svi električni aparati u WOWSHOP internet trgovini imaju najmanje jednogodišnje jamstvo, a ovisno o proizvođaču jamstvo može biti i dulje. Jamstveni list isporučuje se kupcu zajedno s proizvodom. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog roka. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava.

Jamstveni rok počinje teći od dana kupnje proizvoda

Proizvođač proizvoda jamči da će proizvod, ako ga pravilno koristite, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati, te se obavezuje da će na Vaš zahtjev, ako bude predočeno u jamstvenom roku, o vlastitom trošku ukloniti u svojim prostorijama, kvarove i tehničke nedostatke proizvoda, koji bi nastali prilikom uporabe u vremenu trajanja jamstvenog roka. Ukoliko u razumnom roku po prijemu proizvod na servis ne bude otklonjen kvar, obavezujemo se da ćemo proizvod zamijeniti novim istim ili zamjenskim modelom istih ili boljih karakteristika. 

Napomene

Jamstvo uvažavamo jedino uz računa i jamstvenog lista koji je isporučen prilikom isporuke robe. Ukoliko u navedenom jamstvenom roku vraćate tvornički neispravan proizvod, WOW pokriva troškove dostave.

Jamstvo se NE priznaje u sljedećim slučajevima

  • Ako se kupac nije pridržavao uputa za uporabu proizvoda
  • Ako je proizvod bio otvaran. Modificiran ili popravljan od strane neovlaštene osobe ili kupca
  • Ako je kupac nestručno ili nebrižljivo postupao sa proizvodom
  • Ako su u proizvod ugrađeni neoriginalni dijelovi
  • Ako su na unutarnjem i/ili vanjskom dijelu proizvoda vidljiva mehanička oštećenja kao što su lom, pad, savijanja
  • Za oštećenja uzrokovana hakiranjem, piratskim dobivanjem pristupa, virusima ili drugim zlonamjernim softverom
  • Za oštećenja uzrokovana izlaganjem unutarnjeg i/ili vanjskog dijela uređaja vlazi, vodi ili metalnoj prašini ili špeni
  • Za oštećenje uzrokovano transportom nakon isporuke
  • Ako je serijski ili IMEI broj proizvoda uklonjen, oštećen ili izmijenjen
  • Ako je instaliran neoriginalni softver
  • Za rad instaliranih aplikacija drugih proizvođača
  • Za kvarove ili poteškoće nastale korištenjem aplikacija drugih proizvođača
  • Za kravarove nastale zbog neprimjerene radne okoline
  • Za oštećenja izazvana višom silom i ratom
  • Za kvarove nastale zbog izhabanosti
  • Za kvarove nastale zbog neispravne strujne mreže i groma
  • Ako je uređaj poslan u servis u neprimjerenoj ambalaži koja ne štiti uređaj od oštećenja
  • Ako je jamstveni list nepravilno ispunjen, ako je na njemu nešto ispravljano ili jamstveni list kopiran

Zahtjev za reklamaciju možete poslati na e-mail: [email protected] .   

 

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA (IZVOD IZ ZZP-A, ČLANAK 79.)

(1) Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.

(2) U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.

(3) Ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

(4) Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe.

(5) U slučaju sklapanja ugovora o uslugama, ugovora o isporuci vode, plina ili električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neograničenoj količini te isporuci toplinske energije, kao i u slučaju sklapanja ugovora kojemu je predmet digitalni sadržaj koji nije isporučen na tjelesnom mediju, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana sklapanja ugovora.

 

OBVEZE POTROŠAČA U SLUČAJU JEDNOSTRANOG RASKIDA UGOVORA (IZVOD IZ ZZP-A, ČLANAK 84.)

(1) Osim ako je trgovac ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno članku 81. ovoga Zakona, obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor.

(2) Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu iz stavka 1. ovoga članka na vrijeme ako prije isteka roka iz stavka 1. ovoga članka pošalje robu ili je preda trgovcu odnosno osobi koju je trgovac ovlastio da primi robu.

(3) Potrošač ne smije koristiti digitalni sadržaj ili digitalne usluge te ih ne smije stavljati na raspolaganje trećim osobama.

(4) Potrošač mora snositi samo izravne troškove povrata robe, osim ako je trgovac pristao snositi te troškove ili ako je trgovac propustio obavijestiti potrošača o tome da je dužan snositi te troškove.

(5) Ako je, kod ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija, roba u trenutku sklapanja ugovora bila dostavljena potrošaču u njegov dom, trgovac mora preuzeti robu na svoj trošak ako robu, zbog njezine prirode, nije moguće vratiti na uobičajeni način poštom.

(6) Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

(7) Iznimno od stavka 6. ovoga članka, ako trgovac nije obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora u skladu s člankom 60. stavkom 1. točkama 9. i 10. ovoga Zakona, potrošač ne odgovara za umanjenje vrijednosti robe, bez obzira na uzrok umanjenja.

(8) Ako jednostrano raskine ugovor nakon što je sukladno člancima 68. i 77. ovoga Zakona izričito zahtijevao da pružanje usluge ili ispunjenje ugovora o isporuci vode, plina, električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neutvrđenoj količini te isporuci toplinske energije započne prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora, potrošač je dužan platiti trgovcu dio ugovorene cijene koji je razmjeran onome što je trgovac ispunio potrošaču do trenutka kada ga je potrošač obavijestio o tome da koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, s tim da se proporcionalni iznos cijene koji je potrošač dužan platiti izračunava na temelju ukupne ugovorene cijene, a ako je ta cijena neumjerena, na temelju tržišne vrijednosti onoga što je trgovac ispunio potrošaču.

(9) Ako jednostrano raskine ugovor o uslugama ili ugovor o isporuci vode, plina ili električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neutvrđenoj količini te isporuci toplinske energije, potrošač neće biti obvezan platiti dio cijene razmjeran onome što je trgovac ispunio potrošaču za vrijeme trajanja roka za jednostrani raskid ugovora, ako trgovac potrošaču nije dostavio obavijesti predviđene odredbama članka 60. stavka 1. točaka 9., 10. i 12. ovoga Zakona odnosno ako potrošač nije sukladno člancima 68. ili 77. ovoga Zakona izričito zahtijevao da pružanje usluge započne prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora.

(10) Ako jednostrano raskine ugovor koji za predmet ima digitalni sadržaj koji nije isporučen na materijalnom nosaču podataka, potrošač neće biti u obvezi platiti dio cijene ili troškova razmjernih onome što je trgovac ispunio potrošaču za vrijeme trajanja roka za jednostrani raskid ugovora, ako nije dao svoj izričit pristanak na to da ispunjenje ugovora započne prije isteka roka iz članka 79. ovoga Zakona, ako nije potvrdio da je upoznat s činjenicom da davanjem takvog pristanka gubi pravo na jednostrani raskid ugovora ili ako je trgovac propustio obavijestiti ga sukladno člancima 67. ili 76. ovoga Zakona.

 

ISKLJUČENJE PRAVA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA (IZVOD IZ ZZP-A, ČLANAK 79.)

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:

  • Ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena,
  • Predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču,
  • Predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe,
  • Predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave.

Potrošač je dužan snositi troškove vraćanja robe u skladište tvrtke WOW u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz ZZP.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora

Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, bez navođenja razloga, u roku od 14 dana od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca roba predana u posjed.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti OVDJE

Upute za jednostrani raskid ugovora

  1. Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
  2. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona i adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.
  3. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
  4. Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
  5. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
  6. U slučaju plaćanja pouzećem trgovac će kupcu cijenu plaćenu za vraćeni proizvod vratiti virmanom na IBAN broj bankovnog računa koji mu dostavi kupac.
  7. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
  8. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako ste prije isteka naprijed navedenog roka poslali robu na našu adresu.
  9. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.
  10. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Svi proizvodi koje se vraćaju moraju biti u original stanju bez oštećenja, kao i kompletnim priorom i ambalažom.

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE / JAMSTVO

WOW odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima propisane člancima 400. – 429 Zakonom o obveznim odnosima, NN br. 5/05,41/08 i 125/11.

Pored prava definiranih ovim Uvjetima, prema pravilima EU Direktive, kupac ima pravo otkazati i vratiti narudžbu u roku od 14 dana, iz bilo kojeg razloga i bez obrazloženja.

Prava su navedena na http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_hr.htm

 

PODNOŠENJE PRIGOVORA

Temeljem članka 10. Zakona o zaštiti potrošača „Narodne novine“, br. 19/22. trgovac je dužan potrošačima omogućiti podnošenje pisanih prigovora, bilo u prodajnom prostoru ili putem pošte, telefaks uređaja ili elektroničke pošte, te na njih odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača „Narodne novine“, br. 19/22. obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo na pruženu uslugu ili proizvod mogu podnijeti u pisanom obliku i to u ovim poslovnim prostorijama, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu ili na e-mail adresu: 

WOW d.o.o.
Marina Držića 2
42000 Varaždin
ili
na e-mail adresu: 
[email protected]

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Potrošač:

Ime i prezime:

Adresa za dostavu odgovora:

Ime i prezime:

Adresa za dostavu odgovora:

IZVANSUDSKO RIJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016, diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnje bit će moguće riješiti putem ODR platforme. Platforma za rješavanje sporova dostupna je na adresi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR.

To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU, najprije pokušate riješiti bez uključivanja sudova.

RJEŠAVANJE SPOROVA :

Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojati će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u mjestu sjedišta prodavatelja.

Na uvjete poslovanja i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstva daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača, te Zakonu o obveznim odnosima.

Posjetom www.wowshop.hr Vi prihvaćate da je za ovdje navedene Uvjete korištenja mjerodavno nacionalno zakonodavstvo. Za sve sporove koji bi mogli proizaći iz ili biti u bilo kakvoj vezi s Vašim posjetom www.wowshop.hr ili proizvodima koje ste kupili putem www.wowshop.hr nadležan je sud u Varaždinu.

 

INFORMACIJA NA WOWSHOP.HR

WOW ulaže maksimalne napore u održavanju informacija na stranicama internet trgovine ažurnim i točnim. WOW ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija o proizvodima i uslugama. U izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. WOW se obvezuje u svakom takvom slučaju revidirati narudžbu i kontaktirati kupca da se osobno dogovori o alternativama. Isto tako, fotografije proizvoda ne moraju uvijek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.

 

IZJAVA O OGRANIČENJU ODGOVORNOSTI

WOW ne može preuzeti odgovornost za eventualne štete nastale uporabom informacija s ovih stranica u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namjene.

Ulaskom na ovu internet stranicu oslobađa se i odrješuje pružatelj usluga/vlasnik i tvorac ove internet stranice WOW svake odgovornosti koja bi mogla nastati nepravilnim korištenjem proizvoda s ove internet stranice.

Svi proizvodi dostupni putem ove web stranice ostaju u vlasništvu isporučitelja, vlasnika ove web stranice WOW d.o.o., do trenutka potpune isplate kupoprodajne cijene.

Krajnji korisnik se izričito slaže da je korištenje Internetske stranice wowshop.hr. isključivo na odgovornost Krajnjeg korisnika tako da tvrtka WOW d.o.o. ne jamči (i) za posljedice koje mogu nastati upotrebom ove internetske stranice.

 

AUTORSKA PRAVA / COPYRIGHT

Web stranice wowshop.hr su u vlasništvu tvrtke WOW d.o.o. Sav sadržaj na wowshop.hr kao što su tekstovi, grafički sadržaji, zaštitni znakovi (logotipi), ikone, audio i video zapisi, digitalni downloadi, softverski paketi i podaci vlasništvo su tvrtke WOW d.o.o. ili naših partnera i zaštićeni su domaćim i međunarodnim propisima o zaštiti autorskog i srodnih prava odnosno prava industrijskog vlasništva i njihova neovlaštena uporaba predstavlja povredu propisa o zaštiti prava intelektualnog vlasništva.

 

IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE PLAĆANJA

WOW koristi WSPay za online plaćanja. WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava WSPay sustav za on-line autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova te PCI DSS standarda. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSPay za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.

WOW ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuje transakcijske podatke. WOW za naplatu kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti vaše podatke.

Više o Politici privatnosti i podacima koje pružate WSPay možete saznati na ovom linku:

https://www.wspay.info/cd/19/obavezni-podaci-za-ovlastena-prodajna-mjesta-na-internetu

ZAVRŠNE ODREDBE

Prihvaćanjem ovih uvjeta prodaje kupac pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio ugovora WOW d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave.