SERVIS I JAMSTVO
JAMSTVENI UVJETI
Svi električni aparati u WOWSHOP internet trgovini imaju najmanje jednogodišnje jamstvo, a ovisno o proizvođaču jamstvo može biti i dulje. Jamstveni list isporučuje se kupcu zajedno s proizvodom. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog roka. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava.
Jamstveni rok počinje teći od dana kupnje proizvoda.
WOW d.o.o. (WOWSHOP) jamči da će proizvod, ako ga pravilno koristite, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati, te se obavezuje da će na Vaš zahtjev, ako bude predočeno u jamstvenom roku, o vlastitom trošku ukloniti u svojim prostorijama, kvarove i tehničke nedostatke proizvoda, koji bi nastali prilikom uporabe u vremenu trajanja jamstvenog roka. Ukoliko u razumnom roku po prijemu proizvod na servis ne bude otklonjen kvar, obavezujemo se da ćemo proizvod zamijeniti novim istim ili zamjenskim modelom istih ili boljih karakteristika.
JAMSTVO NE VRIJEDI:
- Ako se kupac nije pridržavao uputa za uporabu proizvoda
- Ako je proizvod bio otvaran. Modificiran ili popravljan od strane neovlaštene osobe ili kupca
- Ako je kupac nestručno ili nebrižljivo postupao sa proizvodom
- Ako su u proizvod ugrađeni neoriginalni dijelovi
- Ako su na unutarnjem i/ili vanjskom dijelu proizvoda vidljiva mehanička oštećenja kao što su lom, pad, savijanja
- Za oštećenja uzrokovana hakiranjem, piratskim dobivanjem pristupa, virusima ili drugim zlonamjernim softverom
- Za oštećenja uzrokovana izlaganjem unutarnjeg i/ili vanjskog dijela uređaja vlazi, vodi ili metalnoj prašini ili špeni
- Za oštećenje uzrokovano transportom nakon isporuke
- Ako je serijski ili IMEI broj proizvoda uklonjen, oštećen ili izmijenjen
- Ako je instaliran neoriginalni softver
- Za rad instaliranih aplikacija drugih proizvođača
- Za kvarove ili poteškoće nastale korištenjem aplikacija drugih proizvođača
- Za kravarove nastale zbog neprimjerene radne okoline
- Za oštećenja izazvana višom silom i ratom
- Za kvarove nastale zbog izhabanosti
- Za kvarove nastale zbog neispravne strujne mreže i groma
- Ako je uređaj poslan u servis u neprimjerenoj ambalaži koja ne štiti uređaj od oštećenja
- Ako je jamstveni list nepravilno ispunjen, ako je na njemu nešto ispravljano ili jamstveni list kopiran
Zahtijev za reklmaciju možete poslati na e-mail: [email protected].
Prilikom vraćanja neispravne robe potrebno je obavezno priložiti račun-jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju, pribor i ambalažu . Kupac je odgovoran za adekvatno pripremu/pakiranje proizvoda za slanje, kako bi se spriječila moguća nastala oštećenja u transportu.
PRAVO PO MATERIJALNIM NEDOSTACIMA
Trgovac odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakona o obveznim odnosima.
SERVISNA PROCEDURA KORACI
- Potrebno je podnijeti zahtjev za reklamacijom, koji možete poslati na e-mail: [email protected]
- Priprema proizvoda za slanje: potrebno je proizvod spakirati u ambalažu sa svim priborom, opisom kvara, te jamstvenim listom / računom. Molimo Vas da proizvod sa ambalažom stavite u dodatnu transportnu kutiju i spakirate, radi izbjegavanja mogućeg oštećenja u transportu.
- Adresa dostave (slanja): WOW d.o.o., Marina Držića 2, 42000 Varaždin
- Paket se dostavlja u naš servis i radi se dijagnostika. U slučaju da proizvod ne podliježe jamstvenim uvjetima (mehanička oštećenja,..) o istom Vas obavještavamo putem e-maila.
- Započinje otklanjanje kvara tj. popravak proizvoda, nakon završetka istog obavijestiti ćemo Vas putem e-maila
- Slanje proizvoda prema Vama
SERVISNI CENTAR
Adresa: WOW d.o.o.- Servis, Marina Držića 2, 42000 Varaždin
Radno vrijeme: ponedjeljak-petak, 8:00 – 16:00
E-mail: [email protected]
Tel: +385 42 555 282